nedeľa 4. mája 2014

The Game (LV)

Keď som sa dozvedela, že bude ďalší celoslovenský tábor mladších dorastencov, veľmi som sa potešila. Pred dvoma rokmi som bola na ZONE 614 – bol to môj prvý MDK tábor.

Myslím, že to bolo super – páčil sa mi program, témy, behanie po lese a mnohé iné. Tábor sa niesol pod veršíkom Izaiáš 61:4, podľa toho vznikol aj názov.Na ZONE išlo o to, že sme boli poslední žijúci ľudia na zemi a našou úlohou bolo zachrániť svet pred mutantmi. Každý deň sme mali na večer prichystanú tému, po ktorej sme sa rozdelili do skupín,diskutovali sme a zamýšľali sa.


Tábor, ktorý nás čaká tento rok, sa nazýva THE GAME. Názov znie zaujímavo – pripomína mi to film „Hry o život“. Keď som sa o tom rozprávala s vedúcimi, povedali mi, že tento rok budú veľmi dobré témy. Myslím že tento tábor bude znova nejakým prínosom do môjho života a veľmi sa na to teším a dúfam, že každý deň budem môcť spoznávať Boha viac a viac.

Katka Števková



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára