utorok 6. mája 2014

Kecy camp (ZA)

V roku 2011 som bola prvýkrát na english campe. Vtedy som naozaj nevedela, čo ma čaká, ale bolo super, že som tam už poznala zopár ľudí, takže som sa veľmi nehanbila. Mojim najväčším strašiakom boli hodiny angličtiny s Američanmi, pretože aj keď sa ju už učím od malička, nikdy som nehovorila mimo hodín v škole, keď ma vyvolala učiteľka. Avšak, tu sa to každým dňom zlepšovalo. 

Na tábore bolo všetko organizované a každá časť dňa bola vyplnená programom, mali sme však aj voľný čas na oddych a rozhovory s ľuďmi. V dni boli zahrnuté aj hry, športy, tvorivé dielne a ja som bola najviac nadšená e-nightami, ktoré boli po každom večernom programe. Keď sa dnes pozriem späť, vidím, čo mi english camp dal a koľko požehnania som na tomto tábore dostala. Som zaň veľmi vďačná a teraz si už leto bez english campu neviem predstaviť.


Dorota Balalová

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára