štvrtok 8. mája 2014

Fusion tábor (BB)

Fusion je rockovo-popový spevácky zbor pre tínedžerov. Toto leto nás čaká tretí tábor, kde sa budeme učiť hrať na bicích, elektrickej, či basovej gitare, tancovať, strihať video atď. Spolu s „tlupou“ dobrovoľníkov z USA budeme počas týždňa s tínedžermi rozoberať rôzne duchovné a životné témy. Vyvrcholením bude evanjelizačný večer s výzvou urobiť ďalší krok na ceste k Bohu.


A na čo sa tešia účastníci?

„Na nových úžasných ľudí, nové skúsenosti a predovšetkým mi dal Boha do srdca“ Paťa, 18 r.

„Chcela by som lietať, čo viac si môžem priať. Fusion dáva mi krídla, o to viac dôvodov sa smiať,
zábava tam je a kamarátov veľa mám, bez Fusion sa cítim úplne sám.“ Miška, 15 r.

Nových priateľov, ktorí ma berú takú, aká som. Možnosť naučiť sa hrať na moje vysnené nástroje a plniť si sen. Ukázať, čo vo mne je a že to, čo robíme má zmysel a nie je to len tak.“ Miška, 13 r.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára