utorok 9. septembra 2014

Editorial

September mal pre mňa vždy špeciálny význam. Ani teplo, ani zima, stromy sú krásne zafarbené a ja mám chuť použiť známu vetu z filmu “Láska cez internet” a dať niekomu kyticu čerstvo zastrúhaných ceruziek.

Už keď som chodila do školy, tak bol pre mňa symbolom nového začiatku. Zakaždým to bola možnosť dať si nové ciele a sľúbiť si, že tento školský rok budem usilovnejšia, budem sa poctivo učiť, nevynechávať úlohy a všetko zvládnem oveľa lepšie ako rok predtým. Robila som to na gymnáziu, robila som to na vysokej škole a keďže som aj do práce nastúpila v septembri, tak mi asi navždy ostane zvyk bilancovať a plánovať nové začiatky hneď ako sa kalendár prevráti na 1.september.

Verím,že každý z nás chce aj tento školský rok začať čo najlepšie. Aj písmo nás vyzýva k tomu, aby sme sa v našich povinnostiach, či v škole,práci alebo v zbore usilovali a hľadali Božiu múdrosť.

(Príslovia 2: 1-11) : „Syn môj, ak prijmeš moje slová a zachováš si v mysli moje prikázania, ak nachýliš ucho k múdrosti a nakloníš srdce k rozvahe, keď si na pomoc zavoláš rozumnosť, keď sa svojím hlasom dovolávať budeš rozvahy, ak ju budeš hľadať ako striebro a sliediť po nej ako po skrytých pokladoch, vtedy pochopíš bázeň pred Hospodinom a nájdeš poznanie Boha. Lebo Hospodin dáva múdrosť, z Jeho úst je poznanie i rozvaha. On uchováva úspech pre statočných, je štítom pre tých, čo žijú bezúhonne, keď chráni chodníky práva a stráži cestu svojich zbožných. Potom pochopíš spravodlivosť a právo, statočnosť a každú dobrú cestu, lebo múdrosť ti vojde do srdca a poznanie ti bude milé, rozvaha bude bdieť nad tebou a rozumnosť ťa bude strážiť.“

Nové začiatky sa ale týkaju aj našich zborov. Skončilo sa leto, tábory a začínajú sa dorasty, mládeže a besiedky. Vieme však čo sa naozaj deje aj v ostatných zboroch ? Akými aktivitami naši priatelia žijú ? Čomu sa mládeže naozaj venujú ?

Tento rok sme si dali za úlohu to zistiť J

Eva Kianičková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára