štvrtok 3. októbra 2013

Update Feedback 2013

Tohtoročná konferencia bola už mojou siedmou v poradí. Tešila som sa, ale neprichádzala som so žiadnymi špeciálnymi očakávaniami. Update však príjemne prekvapil a nepochybne patril medzi tie najvydarenejšie. Páčil sa mi najmä výber hlavných tém a to, ako sa dopĺňali a nadväzovali na seba. Naši mladí kazatelia dokázali osloviť minimálne rovnako dobre ako niektorí aj zahraniční hostia z rokov minulých. Som za nich vďačná. A prečo si myslím, že je pre mladých dobré sa takýchto akcií zúčastniť? Podľa mňa je to skvelá príležitosť sa tak znova priblížiť k Pánu Bohu. Pripomenúť si veci, na ktoré často ako kresťania zabúdame. Dozvedieť sa viac o témach, v ktorých možno nemáme úplne jasno. A tiež byť povzbudený zo spoločenstva toľkých rovesníkov.

(Eva Hoštákova, Zilina)



Update tohto roku bol pre mňa nad očakávania. Je pre mňa vždy fajn postretávať priateľov z iných zborov. Celkový duch a téma konferencie boli povzbudzujúce. Veľmi pozitívne hodnotím rečníkov ranných aj večerných tém, spôsob, akým boli témy podané a aj témy samotné. Výber seminárov bol naozaj pestrý a sa mi veľmi páčila aktuálnosť tém, ktorých sa dotýkali. Myslím si, že každý si mohol prísť na svoje. Mne osobne obzvlášť sadli seminár sklamanie z cirkvi a seminár Boh áno ale cirkev nie, pretože som sa s týmto posledne dosť často stretol. Pre mňa je Update čas, kde môžem tak na víkend spomaliť z každodenného zhonu a tak intenzívnejšie načúvať pánu Bohu a byť s priateľmi, s ktorými sa nemám možnosť až tak často počas roka stretnúť.

(Rasťo Šajben, Levice)


Na KMCB (UpDate) som bola prvý krát pred 2 rokmi. Veľmi ma to vtedy povzbudilo a bola som vďačná za ďalšie kontakty s ľuďmi z Cirkvi Bratskej. Minulý rok som na to zabudla a potom som už na to ani nemala čas, ale bolo mi ľúto, že som to nestihla, a práve preto som si to tento rok nenechala ujsť.

Tento rok som išla plná očakávaní a prekvapení o tom, aké to bude. Keďže som tam bola sama z bratislavských mládežníkov, tak som si to nevedela dobre predstaviť. Ale na druhej strane práve to ma motivovalo tam ísť.

Na konci celého UpDate som ďakovala Pánu Bohu za to, že mi dal odhodlanie a možnosť tam ísť. Každý jeden večer, plný chvál a kázní som si užívala. Tešila som sa s rozhovorov s ľuďmi, ktorých som videla niektorých po 2 rokoch, ale aj stými novými. Som šťastná, že nám Update dáva možnosť sa spoznávať medzi spoločenstvami a nadväzovať nové vzťahy a kontakty.

(Kristína Glevitzká, Bratislava)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára