streda 3. októbra 2012

Aký bol „Update” pre mňa?

Tento rok som bol prvýkrát na UPdate lebo som sa práve prisťahoval sem z Írska s Filipkou. Asi sa pre väčšinu ľudí musím predstaviť, a potom budete môcť rozumieť rôzny spôsoby, ako pre mňa bol UPdate dôležite skusenosť. Môje prvé spojenie so Slovenskom bolo vlastne priateľstvo s Mahrikovcami keď boli v Irsku pred skôr dvadsiatimi rokmi, tak tešilo ma že som mal šancu ich vidieť; aj s nimi hrať. Verím že toto priateľstvo bude rasť ako bývame a môžno spolu pracujeme budovať kraľovstvo tu na Slovensku.

Keď som nový v cebečku bolo mi dôležite spoznať s ľudmi, ale vlastne som sa stretol tak veľa ľudi, že si nepamätam takmer nikoho! Ani mená ani tvári! Už som mal zopár trapne konversacie o tom na Facebook. Prosim vás všetci odpustite ma, som starší než vy!


No. Na začiatku leta sme prišli do Filipkínho zboru a hned som tam začal viest chvály. To som robil dlho v Irsku ale tu je to niečo iné. Čoskoro som citil celkom ohromený. Nevedel som tu jazyk, kulturu, pesničky a tak ďalej. Chcel som mať možnosť sa naučiť pôvodné Slovenské pesničky lebo pevne verím že použiť stále preklady nie je ideálne, a vedel som že nie treba. Na UPdate som zistil to čo som už podozrieval, že máte tu bohatý výber kvalitných pôvodných pesničiek. Chcem vás povzbudiť že máte tu veľa talentovaných ľudí aj pesničkarov, a môžete teda začínať spievať svetu Slovenskovú vlastnú piesne.

Graeme Donaldson
(V pôvodnom znení bez jazykovej úpravy.)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára