sobota 5. januára 2013

Editorial


Piatok večer, sobota, nedeľa... na tieto dni sa teším snáď už od nedele večera, v lepšom prípade až od pondelka rána. Koniec pracovného týždňa so sebou prináša vytúžený a neraz aj zaslúžený oddych. Týždeň, čo týždeň som sa tešila na piatok večer do ESCAPE clubu,* kde môžem aspoň na chvíľku zabudnúť na strasti každodenného života.

Potom, ako som sa vydala, nasledovala som svojho manžela a presťahovala sa za ním do Bratislavy. Spolu s novým mestom, novým zborom (CB BA), neznámymi ľuďmi prišla ešte jedna radikálna zmena v podobe straty možnosti navštevovať a slúžiť v ESCAPE clube. Smútila som za ľuďmi – tými, čo poznám, ale aj tými, ktorých by som mala možnosť spoznať, keby som ostala v ZA. Ale Pán Boh mal so mnou iné plány. Povolal môjho manžela aj mňa do BA, aby sme tu žili (nevedno dokedy), slúžili a spoznávali nových ľudí. A na to „pripravil“ skvelé miesto. O „svoj“ ESCAPE club som síce prišla, ale Pán Boh si povolal ľudí a z Jeho milosti mohol vzniknúť klub „Naboso“ (viac sa dočítaš ďalej :) ako aj mnoho iných miest, kde môžeme nájsť nových bratov a sestry ako aj nové možnosti svojej služby. Treba však mať nielen oči a uši otvorené novým veciam, ale aj svoje srdce, aby sme vedeli s radosťou a očakávaním prijať to, čo má Hospodin pre nás pripravené. 

Jana Lesňáková

*ESCAPEclub je miesto určené pre mladých ľudí, kde môžu tráviť svoj voľný čas pri hudbe, diskusiách, hrách, a to všetko v príjemnom prostredí bez dymu z cigariet a alkoholu...
Dostupné: https://www.facebook.com/escapeklub

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára